New playlist

1.你看不到的天空-蔡旻佑
好像飘浮了很久
自从那天你放开了手
应该是两个人来的港口
我一个人在虚拟温柔
用你的目光看海
可乐冰痛了我的指头
幸福又快乐的地球人
不断从我的身边经过
对你还能怎么说 能怎么做
做什么也都不够
插在口袋中
是没有人来握住的手
我的表情并不多 心也不痛
我只不过是不懂
世界在热闹什么
我在你看不到的天空
看着灿烂的烟火
这城市孤单的人只有我
没有谁在乎 谁跟谁分手
每个时钟都继续转动
许下你听不到的承诺
流星怎么不坠落
在倒数声中我剩下什么
没有谁甘心 对回忆爱不释手
但我无力对抗 这整个世界的寂寞
我该如何去面对 整个世界的寂寞

---------------------------------------
2.发光的简讯-蔡旻佑


把手机贴的近一些
心还是飘在雨天
听你担心我太忙太累
舍不得解释这里的一切

伤痛不讲 笑着说谎
假装快抓到梦想
放在桌上 泡面变凉
思念却变滚烫
发光的简讯 像一颗星星
掉进了我漆黑的眼睛
点亮熄灭的勇气 呐喊着决定
用一生来证明
在黄昏看着鸽子飞
为什么会流眼泪
盯着天花板不能入睡
怕梦见你藏背后的伤悲
你知道我 多么牵挂
所以才屏离开了
我知道你多么体谅
所以怕你逞强
发光的简讯 想抛下身体
让我拔出低潮的心绪
只要有你的肯定
我就能飞行
用成功来证明
我爱你

---------------------------------------
3. True Colors - Phil Collins

You with the sad eyes
Don't be discouraged
Oh I realize
It's hard to take courage
In a world full of people
You can lose sight of it all
And the darkness inside you
Can make you feel so small

But I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow

Show me a smile then,
Don't be unhappy, can't remember when
I last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
Just call me up
Cuz you know I'll be there

And I'll see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow

No comments: