Broken heart

2年3个月又25天 ... ... 的感情 ... ... 画上一个句号了。

我现在的心情,
虽然正在和朋友嘻嘻哈哈,
一伙儿正准备往热浪岛出发去,
但我现在的心情又有谁能了解呢!
就好像人常说的,人在心不在。
我也不懂它跑到哪里去了。
fan loi lor ... (回来咯)
叫我趁这机会去散散心,
都没有心,又如何散呢?
人说啊,凡事总该学会放下,放手 ...
可是,这又谈何容易呢!

虽然说没有了她,生活得照常。
“照常” 啊...
就会无时无刻拿起手机想打给她,
听听她的声音。
辛苦!真的辛苦!
唯一的办法就是等时间过,
让时间来冲淡一切,
让时间把我那碎了的心慢慢的粘好。
至于那颗心的裂痕,我想我会好好的珍惜,
不是伤心的记忆,
而是我们一起所经过的一切一切美好的回忆。
写到这里,眼眶都充满泪水了...
不写了。

祝福她,衷心的希望她好
希望她专心读书,每次考3.5以上。
你要加油哦。
还有希望你找到一个对你很好很好很好的另一半。
不要像我酱,坏人一个


5 comments:

Huey Wen said...

sad lor..anyway, cheep up!!
time will be the best plaster to cure ur wound in heart.. =)

Unknown said...

dude...same situation with me last time...before 3days that i went to ns...but...girl only ma...scare dont have meh nx time?remember what you told me b4?now it should apply to urself d...cheer up man...

cheewei said...

thx guy...
now ok adi...
getting better and better
busying with new sem ~ german language
no time to think that (mood spoiler)
haha
=)

koh sushan said...

aha..i replace her..

ich liebe dich anakku

u still got mummy's ❤

:)

cheewei said...

thx ...Piggie
ich liebe dich auch... =)
having intensive german class now.
really intensive
so busy arh...